Sunday, February 27, 2011

Ape aku buad arini?

Hari ni macam biasa hidup aku, dok umah tapi bukan umah aku sebab aku balik kampung kejap tadi. Hari ni aku jumpe something yang memang aku da lame xjumpe. Apedie?? PAGI! Hahaha da lame aku xjumpe PAGI doo.. Asyik bgun 'AWAL' je an, mane nak jumpe. Hehehe. Tengah2 sedap2 aku mimpi natalie portman tadi mak aku gegar aku dalam bilik. "Yoi!! Bangun beli sarapan jap!!". "Ermmm 10minit..!". "Cepatlaa! 10minit ko tu dekat 2jam." Haa tu laa yg buad aku berjumpa dgn PAGI. Hehehe. Aku g laa beli kejap ngn xmandinye tapi tetap wangi dgn bau katil n bantal aku lg. Hahaa. Berbekalkn RM12 mk aku bagi, yg disuruh belinya nasi lemak 6 n roti canai 6. Memang aku da agak, xcukup punye duit tu. Total RM13.80, mane nk cari RM1.80? Da laa dlm purse aku xde wet, maklumlaa xcocok lg (padahal mmg xde pon). Aku pon kurangkn laa satu bgkus nasi lemak. Total RM12.30. Mane lak nak cari 3kupang ni? Haihhh pening da aku. Nk xnk wat muke innocent dptlaa halal 3kupang uh. Hahaha memang segan nk mampos kot time tu, ngn amai owangnye. 


Petang tu plak bapak aku soh mesin rumput. Mane laa aku tau gune mesin tu, kalau machine gun ke mesin mase ke aku tau laa gune. Aku pon try laa, best jugak ea main mesin rumput ni. Sume bende tepelanting aku buad. Hahaha. Da setel je sume yg mengmbil masa dekat sejam setengah, perghhh tgn gua jot der.. Menggigil tgn aku kelenguhan. 1st time an, memang mengejutlaa otot aku. Smpai laa skg ni ha, aku posted ni pon dok menggigil tgn aku menaip. Satu badan aku lenguh, kalah 1st night. Tp berbaloi gak sebab bapak aku bg income main mesin rumput tu, aku pon xtau die nk bg upah. Kalau aku tau mau satu umah aku bersihkan. Haha. Yang atok aku plak agaknye baru bonus kot tibe2 bg aku duit (padahal da lame pencen dok umah je). HAHAHA. 

No comments:

Post a Comment