Monday, April 4, 2011

Musician Street




Hey whats up? Lame aku xpost an. Busy sket laa sejak keje nih. Hari tuh aku ade lepak sorang2 kat depan Maybank BB. Bosan an tunggu membe aku balik keje sbb balik skali ngn die. Lepak laa sorang2 jee. Tengah2 lepak tuh aku dihiburkan laa ngn mamat musician street ni sambil ngadap beger n air kosong. Die main gitar jee sambil letak beg kat depan. (mintak sumbangn ikhlas). Macam2 lagu die main, hilang jugak bosan aku an. Tp aku bangga ngan mamat tuh, at least die buad kerja halal dari melepak tak tentu arah. Tu oke lagi, kalau dah togak2 tuh, 'berat'2 ke an, hancor laa remaja. Aku tengok ade laa certain2 manusia happy ngn show die tp ade jugak yg dok tarik muke ngn action die kat situ. Alaaa die bukan buad maksiat kat situ pon sampai korang nak tarik2 muke. Sekurang2nye die hiburkan orang yg lalu lalang kat situ. Hey tah laa manusia zaman skg. Papepon, aku harap satu hari nanti die xde laa hidup susah walaupun part time men gitar kat tepi jalan cmni an. Keep it up bro! :D

No comments:

Post a Comment