Wednesday, May 11, 2011

End of Opening

Huh! Akhirnya berakhir jugak opening yg MENYEKSA aku macam robot. Mane taknye, straight seminggu keje xcuti, baru hari ni aku dapat cuti. 3 hari full day lak tuh. Jumaat, sabtu ngn ahad. 3 hari tuh sume tak menentu. Makan xmenentu, tido xmenentu, rehat xmenentu. Er! Dah macam robot lak aku ni an. Skang ni memang aku nk balas dendam laa an ngn ape yg xmenentu tuh! Haha rasekan! Tidor puas2, melantak banyak2, rehat giler2. Hahaha. Manusia macam air datang time opening uh. Pantang nampak SALE, terjah terus. Lagi2 pompuan an, biase laa. Pompuan ni an kaki shopping. Laki ni kurang sket. Hehehe. Untung ade yg wat aku TENANG. Sape tuh? Hehe. Ade laa. Someone that i love. Haha jiwang plak. Dalam penat2 aku bile die caring kat aku hilang terus rase lenguh sume. Bile nak jumpe nih?! Rindu sangat laa!! Aku dah macam orang GILE kat sini asyik keje je. So, waiting for this sunday ni je laa. Heheh ;)  

No comments:

Post a Comment