Thursday, May 12, 2011

My budget syot~

Hey siot ! Banyak plak aku kene baya bulan ni. Adoiii. Kasot pon dah syot nk beli. Mane tknye, baya saman je da bape. Baya tuh ni lagi. Hutang orang. Tinggal laa bajet makan utk sbln. Haihh harap2 bulan depan jangan laa syot lagi bajet aku. Urusan bank pon xsetel lagi, penat dah aku dok ulang alik g bank. Kang xpasal2 kene baka lak bank tuh. Hangin tol aku. Err! Moto tuh pon tolong laa jangan buad hal lagi time2 aku ngah catu makan aku ni. Nak kate gaji kecik idak jugak tapi heran gak aku, macam2 lak yang kene baya. Naseb bek bulan ni banyak extra money. OT laa. Haha. Uniform nseb bek jimat. Hehe. Tapi tuh laa yang bangsatnye, urusan bank xsetel lagi. Kalau dah setel xdelaa aku dok rushing2 lagi pecah pale planning budget. Err!

No comments:

Post a Comment