Friday, December 24, 2010

KERJA or SEKOLAH best ?

Bile sekolah time tu la rase nak kerja . Bile kerja time tu la nak rindu sekolah . Heeiissshhhh . . . Sebab persekitaran yang berbezala rase camtu . Samelaa cam aku . Hehe . Dulu time sekolah da macam-macam kes aku wat . Kantoi rokok la , ponteng kelas la , ponteng sekolahla , vandalisme la , macam-macam lagilaa . Sampai naek gak name 'pelajar bermasalah' kat sekolah uh. Tu yang wat rase nak benti n kerja . Agak-agak laa bile wat betol-betol an mesti rase nyesal punyelaa . Seeloknye better sekolah pandai-pandai dulu then pastu barula kerja . Kompom dapat kerja sedap , takdela kerja seprauh mati dapat income ciput . Nak ke ? tak nak an . . Tapi biasela tu time sekolah tension , hidup tak sebebas macam kerja . Tiem kerja lak tension , hidup tak sesenang sekolah . Makan sume ade orang tanggung . HAHA~ Skang ni ade gak la nyesal aku, dulu tak nak jadi top student . Skang ni da susa nak cari kerja yang sedap . Alhamdulillah aku dapat gak sambung belajar kat universiti . Korang sume aku harap janganla abaikan pelajaran ea , kerja pon janganla macam kerja untuk sehari due je . Biala sampai ke . . . . . . . . . sampai korang da tak larat la . (pencen) . :D

1 comment:

  1. haa.. amik sume 2 jd panduan idop ko ekk..
    sat g blaja lek lok...
    ko ley berjaya...
    jgn cbok nk wt bnde bkn2..

    ReplyDelete