Tuesday, December 28, 2010

Patut ke tak patut ?

Bermulenye camni , ade laa aku kenal sorang gurl ni . Die ni umor bawah aku gak tp suara macam baye2 aku je . Kenal dari phone call je , membe pasing . Kenal2 laa an , pastu cam biasa ajak laa kua jumpe . Bile nak jumpe , perghhh byk cerewet lak uh . Da laa aku amik , pastu mintak belanje lak uh . Agak2 la , patut ke xpatut ? Aduhh konfius aku ngn perangai gurl macam ni . Mintak bukan2 padahal baru kenal xsampai seminggu . Agaknye kalau la da dekat sebulan , mau habis aku die korek sume . Erghhh . . Tapi aku xtaw lagi laa upe die camne an , sebab lom jumpe lagi . Kalau laa lawa pon xgune gak kalau jenis kikis . Huuuu . Sakit dooo . . Elok2 laa hidup dapat gurl macam ni .

hOLLaa !

1 comment:

  1. tulaa ko! dah ade yg elok, ko gi tinggalkan. skg,, dpt cmni nk merungut pulakk. salah sape?

    ReplyDelete