Saturday, January 22, 2011

Bunyi ape?

Cerita ni jadi kat aku betul2 malam tadi.
Mulanye cmni........

Malam tadi, ngah sedap aku dok tengok tv cite
america sweetheart kt tv 2,
ade laa dalam kol 2 lebih cmtu. Pagi laa..
Biasa laa rutin aku, susah nk tidur..
Xtau laa kalau aku ade INSOMNIA, tapi setau aku xde kot..
Bilik aku kat tingkt atas, menghadap blakang umah lak tuh..
aku cube laa pakse an mate aku tok pejam.
Tibe2 aku ade dengar satu suare nyaring jee..
suare budak pompuan ngah nyanyi..
Perghhh!!!
naik2 segala bulu aku..
Nk kate suare adik aku, xdengar pon datangnye dari bawah..
Memang jelas nyata dari luar tingkap bilik aku.
Aku cube laa brani an diri tengok kat lua, kot2 laa ade orang mintak tolong ke..
Tapi xjadi aku jenguk.
Sebab kalau pikir logik, ade lagi ke budak main2 kat lua waktu2 cmni???
Glluupppp...
1001 tanda tanye kat palotak aku, harap2 jangan laa masuk kat dalam bilik aku ajk join die nyanyi..
5 minit lepas tu, senyap terus.
Aku rase lega sketlaa sebab xde dah bunyi yang menyeramkan aku lagi..
Fuuuhhh! Legaa...
2 minit pastu, datang balik bunyi yang xsepatotnye ade waktu2 cmni..
Tapi kali ni bunyi lain lak..
Bunyi yang ni macam orang sedang berusaha untuk lepaskan diri dari perangkap.
yelaa, macam 'erghhh erghh..'
Bunyi budak gak, tapi kabur sket. Macam sore laki pon ade..
Aku pon xbanyak cite daa..
Terus selubong ngan selimut, xcukup ngan selimut bantal pon aku tekop kat pale aku.
Seram punye pasal an.. Hehe.
Tak habis lagi..
Aku selubong pale je, badan aku bia an terbukak. Panas doo!
Pastu aku rase macam ade something menitik kat tangan aku, darah ke???
Haiihhh.. Da macam cite antuu lak..
Aku malas nk tengok, just pegang gune tangan je.. Memang betul cecair! tapi aku xtaw mane datangnye..
Nak kate air aircond, mane ade aircond dalam bilik aku.
Aku cepat2 lap kat cadar katil aku, then PAKSE mate aku tidur.
Malas aku nak pikir.. Nak tengok pon gelap an, suis lampu sikit punye jauh.
Esoknye aku bangun aku tengok xde pape kesan pon kat cadar yang aku lap malam tadi. Tangan aku pon xde pape kesan menunjukkan ade sebarang cecair menitik. Haaiihhh datang lagi 1002 tanda tanye ape yg jadi malam tadi. nak cite kt parents aku segan lak, takot diorang ingat aku ngigau je..
Yelaa mane nak caye cite cam ni an.

Agak2 korang laa, kalau benda camni jadi kat korang ape respon korang????

No comments:

Post a Comment