Saturday, January 29, 2011

sweetdream

Hahaha malam tadi aku mimpi sonok giler..
Mimpi kawen ngan mat saleh !
HAHAHAHA.
Citenye camni....

Waktu tu aku sorang je melangot kt tepi pantai..
Tak tau laa camne aku ley sesat holiday sampai pantai sane..
Then ade sorang minah ni datang dekat ngan aku..
"Are u alone?'
"Yes, emm can i know who are u?"
"Ouuh sorry, Im Alice."
"Ouuh oke. Im zarul."
Tibe2 die ajak aku gi lepak minum kat kedai depan sket dari tmpat aku melangot tu.
Kitorang  sembang2 laa. Fuhh muke die da macam megan fox da. HAHA.
Then die mintak aku temankan die dinner malam esk kat Hotel die n mintak aku jadi guider die semasa die bercuti kat sini. Aku pon bukan tau sgt area2 sini sbb aku pon pelancong gak. Ahh wat2 tau je laa. HAHA.
Esoknye, aku temankan die dinner. Perghh aku tgk die dressup malam tu punye laa menawan smpai ke kalbu.
Xcite banyak terus die kapit tangan aku masuk restoran tu. Punyelaa bahagia aku waktu tuu..
Makanan aku sume die pesankan n die bayar lagi tuu. Katenye ikhlas sbb aku tlg die jadi guider kat situ.
Rezeki jgn ditolak an. Hehe. Malam tu die ajak lak aku teman die tidur. Wahh2.. Ni da cite panas da ni, So aku xdptlaa nk cite lagi sbb ini ruangn umum je laa. HAHAHA. Paham2 laa ye. ;]



1 comment: