Monday, January 10, 2011

tension aku macam ni..

Err ape lagi yang patot aku buad? Da nak putus asa da aku ngn hidup aku. 
Sume kesukaan and kehappyan aku da kene rampas balik. Macam2 masalah aku sekarang ni. Aduhh. Da la, malas aku nak pikr sangat. Buad je laa hidup aku macam biasa balik. 
Tapi sumpah sekarang ni aku serabot giler !


Duit ? tu pon da jadi masalah da tuh. Err ! 
Kalau macam ni la hidup untuk 10 tahun lagi aku xtaw laa.
Kata orang gagal sekali bukan bermakna gagal selamanye. Haaiihhh.
Tu je la yang aku pegang sekarang ni. 
Harap2 satu hari nnt setel gak masalah aku ni.
Aku nk cite masalah aku ni kat sini terlalu umum.
 Yelaa masalah watpe nak heboh2kan an?
Satu2 da jadi kat aku, daripada masa depan sampaila masalah duit. Haaiiihhh
SERABOT !


Besar betul dugaan yang Tuhan bagi kt hamba die ni. Errrmm xpe, setiap masalah ade penyelesaian. So aku kene ilek je laa.
 Motivated diri. Angan2 da berjuta2 cite da aku angan2. 
Now aku nk reality, depan mate aku angan2 tu. 
Bunuh diri tuh keje orang bodo je, kononnye nak setelkan masalah laa. 
Die da mati setel laa masalah, orang yang hidup da tertekan die da mati.
Mati kat dunie je, akhirat nanti agak2nye 
ape laa nak dijawab nanti kenape bunuh diri.
Harap2 masa depan aku masih ade lampu untuk aku sampai sane, 
cerahlaa maksudnye. Adooii.
Sekarang ni mungkin ngah blackout je kot, tu yang lip lap lip lap je.
 Aku kene cari jalan macam mane nak cerahkan kembali masa depan aku. :)

No comments:

Post a Comment