Friday, June 10, 2011

Hidup sorang camni laa jadinye ! :D

Holaa weyyy ! Haha akhirnye dapat jugak aku angkat kasot idaman aku. Dah dekat due tahon weyy xbeli kasot, haa nah kasut ! Hehe. Bulan ni je dah bape ratus aku habis semate2 MANJAKAN DIRI an. Yelaa, hidup sorang2 cmni laa jadinye. Kalau tak kompom duit aku habis dating je. Hehehe. Kat kasut ni je dekat RM210 aku habis. Yelaa, bukan selalu an beli kasut. Tuh baru kasut, jaket aku plak dah nk same harge. Leather. Adoiii. Xpikir ape dah kalau aku nak shopping. Tp gambar xde lak, lupe nak snap. Hehehe.

Macbeth Eliot


Yang aku hangin ni perfume aku. Ye2 laa aku dok try beli yg ori, last2 hampeh. Bau lagi kuat yg aku beli kat danau. Huh ! Haram jadah tol. Dah laa mahal. Dekat RM250 jgk hargenye. Xpe, pasni haram aku nak beli dah yg macam tuh lagi. Nak beli pon jenis lain laa. Maleh beli yg cmtu lagi. Saket hati jee. Err !

Dunhill Desire Red

Next month? Xtau laa pe plak. Hehehe. Barang2 dah set dah dalam palotak aku nih. Tggu hjg bulan je ni. Hehe. Hey lambat btol 30hb ! Xsaba nak cuci tangan nih. ^^, 
*tp bosan laa jgk sebab xde TEMAN. -.-

No comments:

Post a Comment