Wednesday, June 1, 2011

Keserabutan Bulan Mei !

Akhirnye jawapan yg aku tunggu dah dapat. Tapi MENGHAMPAKAN. Errr ! Xpelaa, maybe ade hikmah an. Aku redha je laa. Baru aku nak bergaye raye taon ni tapi hampeh. Nampaknye shopping je laa puas2. Tu je yg mampu. Naseb bek laa aku dah pas probation. Hahaha hapy gak laa an. Gaji da naik, sape xhappy. Tapi, selagi belom habis bukan 9 selagi tuh laa masalah aku tak setel. Haiihhh. Masalah lame xsetel lagi datang lagi masalah baru. Dah laa bank RHB aku xsetel2 lagi. Mane taknye, cerewet nak mampos plak bank tuh. IC xley bace terus reject. Macam laa aku ni bukan tuan punye IC. Manual macam xley buad plak. Bengong punye RHB. Pahal laa uniqlo pilih RHB, pilih laa bank lain. FDah hujung bulan je gaji dapat cek. Adoiii. Macam2 laa jadi bulan 5 ni. Hope tenang je laa. -.-

No comments:

Post a Comment