Thursday, March 24, 2011

2nd batch

Erghh aku tgk sejak 2nd batch kt tempat keje aku masuk ni agak2 kerek laa jugak. Xtau laa betul ke tak, tp tu dari ape yg aku dengar laa dari leader2 n member2 aku. Aku nak nasihat laa sikit, xpayah laa nak kerek sangat. Sebab nanti korang kene induction jugak ngan kitorang. Satu lagi, kalau jumpe2 tu tegur laa. Yaa, memang kadang dah ade pengalaman tapi amik je laa knowledge baru ni lat tempat baru. Cmtu jugak laa aku n membe2 aku yg 1st batch. Anggap je xtau pape, sebab kite kat tempat orang an. Nak join diorang kene laa ikut care diorang. Aku nak nasihat je kat sini, xde niat pon nak maki2 ke sindir2 ke. Sebab aku pon nampak korang tadi macam kerek je nampak aku. Aku senyum korang wtpot je. Xpe, mungkin kau brader besar an. Aku xkenal. Oke laa, malas nak cite panjang2. Sakit hati je. Papehal pon aku nak tidor da, penat dah ni. Zzzzzz..... 

No comments:

Post a Comment