Wednesday, March 2, 2011

Adobe CS5

Hahaha akhirnya aku dapat jugak UNLOCK serial number Adobe. Huh! Punye laa pning pale aku mencari bende tu. Pasni pening nak khatam bende tu plak. Arghh. Xpe, ade niat aku nk khatam bende tu. Hehehe. Korang ade Adobe? Kalau nak aku boleh share ngn korang tp misal kate kalau xboley active code yg aku bagi tu jgn salahkan aku ea. Hehehe tapi dlm 89% aku yakin boleh. Don worry. Haa korang download dgn klik je link kt bawah ni. Kalau nk tutorial pulak tunggu laa dalam sebulan due lg sbb aku ngh otw bikin. Hehehe. 



Adode License Solution





Oke, firstly korang download dulu link yg kt ats ni. Due2 tau! Pastu instal photoshop n ikut je ape die nk. Sampailaa die mintak serial code, korang open lak software yg 1 lg korang download td. 

Nanti keluar macam ni bile da open






Da setel sume? Oke, SAMA-SAMA. :D

*Kalau korang 'genarate' sekali tu xboleh tekan lagi smpai dapat padanan serial number yg betul..Jgnlaa putus asa, aku da tlg sket jadi laa. :)






























No comments:

Post a Comment