Wednesday, March 23, 2011

"Ubat" sebelum tidur ^^

Dah lame aku tak bergayut kat fon, rase agak kekok laa jugak an pegang fon lame2. Hehe naik bekam gak telinga aku dok rase bahang fon yg makin panas tuh. Hehehe. Tapi aku rase best sangat2 sebab orang yg aku bergayut tuh memang aku teringin sangat nak dengar suara die sebelum tidur. :)

"Gelak kau buad aku 10x gelak besar bile aku dengar kau gelak. Tu sebab aku xpernah bosan 
bile bergayut dengan kau sebab aku tau kau memang sekepala dengan aku."

Terima kasih sebab sudi 'bergayut dengan aku malam ni. Aku hargai sangat2. Aku harap tiap2 malam aku dapat dengar suara kau. Aku tau kau dah berpunya, xpe tuh laa kebahagian yang kau pilih. :)

''alhamdulillah aku bahagia 
dengan die skang nih.''

Tuh laa jawapan kau utk soalan aku bila aku tanya kau bahagia ke tak dengan die. Bagus laa. Yaa! memang aku jeles tapi aku xde sikit pon niat nak kacau kebahagiaan kau dengan die. Sebab aku xnak tgk kau sedih, *kau hapy aku pon hapy. Yeke? tapi nak buad camne sebab aku pon xtau nak jelaskan dan buad ape lagi. Just doakan dan tgk kau bahagia je laa walaupun sbnrnye aku xbahagia dan jeles tgk kau bersama ngn die. :(

Dalam dunia ni xde ape yang kite nak akan dapat. Tapi tak mustahil ape yang kite nak xmungkin akn dapat. *betul tak? Tapi xpenah terlintas pon dalam palotak aku nak hancorkan hubungan kau. Just wanna see u happy with him. Thats all.

"Aku rase kau masih ingt lagi kalau aku misscall 3x ape maknenya"

Kalau boleh setiap hari setiap jam setiap minit setiap masa aku nak bercakap, mesej n lepak dengan kau. Tapi aku tau kau sikit punye busy n aku pon busy dengan kerja aku. Lagipon kau 'orang punye'

Hampir setahun setengah kau tinggalkan aku. Tapi perasaan aku kat kau tak pernah pon luak dari 1st aku kenal kau. Yaa! sometime org cakap aku GILA. tp tu laa kenyataan yg aku masih sayangkan kau. memang sebelum ni aku 'dengan' orang lain tp kau sendiri tengok an BERAPA LAMA aku dengan die? sebab aku xdapat nak bagi perasaan aku macam aku bagi perasaan aku kat kau. Lain sangat bila aku 'dengan' orang lain. Aku ingt dapat laa aku lupekan kau bile aku 'dengan' orang lain tp rupenye aku silap. aku cume dpt ckp yg 'aku dah berpunye' je tp xdpt nak mengaku yg aku 'sayangkan' die sepenuhnye. sebab aku....masih sygkan kau. dan masih menunggu kau balik. :)





*aku harap bile kau bace post ni kau paham ape yg ade dalam aty aku skg sebab aku segan nak beritahu kau yg aku sygkn kau sebab kau milik org lain. :( 

3 comments:

  1. it just tke time....
    it will cme n go jst like that..
    so dnt wait smething tht are not yours...
    find another btter that n mke your more brighter than her...
    trst me,u will get the same thing as her...
    evrybdy hve their own hppiness sme goes to u...:)

    ReplyDelete
  2. Wahh thanks for your advise. appreciate it! maybe but it hard to accept in reality world right. :D

    ReplyDelete
  3. aku da bosan dgr kau bergayut kat fon time kat asrama dulu . HAHA

    ReplyDelete