Tuesday, March 8, 2011

Runsing!!

Aku tau aku baru kenal kau dan aku dah beritahu awal2 yg kite ni kawan je an? Ye, memang aku ade cakap kat kau yg aku suke n sayang kat kau. Tapi aku xpenah lak cakap yg aku cintakan kau? Mungkin ni mainan perasaan aku sebab aku suka kat kau. Tapi xbermakna yg aku da jatuh cinta kat kau, aku pun xnak paksa. Bia laa perasaan tu datang sendiri bile kite da berkawan. Permulaan perasaan aku kat kau memang aku suke kawan ngn kau. Kadang2 aku rindu bile tak text kau tapi bende tu sume tak bermakna ape2 pon. Biasa laa rindu sbg seorang kawan dan syg sbg seorang kawan. Aku xsuke paksa2 perasaan aku atau orang lain utk sesuatu hubungn. Aku xde kredit nak txt kau beberapa hari ni, yelaa kau paham situasi aku ni an. Tapi bile aku da txt kau, macam2 kau cakap pasal aku an? Kau cakap aku ni kasanova laa, tipu perempuan laa, mainkan perempuan laa, ape ni sume? Bile mase aku couple ngn pompuan lain n bile mase kite couple? Senang2 je kau tuduh aku bukan2. Alasannya kau tgk kt wall aku yg aku comment ngn pompuan lain kat facebook. Hey, Im still single and thats all my friends oke. Lagipun bukan comment 'sayang2' pon, just tany kabar je. Kalau aku da ade someone pon aku xde sorok2 laa sebab aku lagi suke bgtau sume org aku dgn 'siapa'. Macam aku txt ngn kau laa, just friends oke. Even kalau kau suke kat aku, syg kat aku, cintakan aku, kenapa xbgtau je terus kat aku?? Kenapa perlu tuduh aku bukan2 sedangkan aku xtau pape?? Come on laa. U 8teen rytee. Not 8 years old. Kalau kau da ade perasaan macam tu bgtau je kat aku sebab aku pon sygkan kau wlapun sbg kawan tp xmustahil lambat laun perasaan aku akan datang jugak. Maybe lepas ni aku malas da nak amik tau pasal kau sbb aku tau kau pun da benci kat aku dgn 'bukti2' kuat kau tu. Aku harap kau jg laa diri elok2. Kalau kau bace posted aku ni aku nak mintak maaf sgt kalau aku ade buad salah ngn kau selama kite KAWAN. full stop. 

No comments:

Post a Comment